Pölse m Bröd

kom nyss två malmö killar till oss och köpte vårt gamla hemmabiosystem.. Gott.. nu är det bättre plats i garderoben :) och sen lite mer sedlar i fickan :P killen bara .. Jag måste ha ett hemmabiosystem för vi ska ha fest på söndag .. orkar inte bära in min data..? okey jätte jobbigt..

Vi har varit en sväng i Helsingör idag med mormor Sandra o Saga och Samuel förstås :) det va jätte mysigt och Sandra var ju tvungen att ta en pölse.. Hon blir ju akut hungrig som ett litet barn :)

fick mess nu ska kolla .. skriver mer i morgon..

tjöss
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej Min ælskling!:)

Jag drar till stockholm nuuu!, wiihooo tåget går 00.30, så vi ska dra hem if rån nu !:) dajligt!! såå i morgon ær de kanske mig du ser på skansen !;)

SAKNAR DIG MITT HJÆRTA!:) Mumms va kul med pølse och att Saga nu varit i danmark haha!;), jag kommer ha mitt svenska nr nu tills på tisdag då jag ær tillbax i oslo igen!:) Ælskar dig min plutt ha en fortsatt bra semester!:) PUSSS!!, Pss..skit fina bilder på dig och Karin!:)

#2 - - emma:

ingen helsinggör utan pölse :P pölse äger..

där finns en bild till i bilden :P??=)))

#3 - - emma:

en dam, en tjej och en gubbe med mustachs (: ahhaa det är inte lätt :P vad ska du göra ida?

#4 - - Lisa:

Gött med pölse=) Hoppas du hade skoj igår.. Ringer sen då! Puss puss

Upp