Dans med Thai..

okey okey okey, har nyss kollat klart på den film som jag somnat i från 2 gånger nu .. Blir ju skit trött när jag kollar på film. Värsta sömnpillan :)
Ska hoppa in i duschen nu, ska fixa mig lite för att få my love middag hos Samuels mormor. Fyllda Paprikor ..
Sjukt gott ..
Sen ska vi hem och fixa för då kommer bla Thai gänget hit för att festa av sig med god dricka och dans ..
Har ingen aning vad jag ska ha på mig. Måste pingla till Pussy och höra om hon har nått tips ;)
Hoppas kvällen blir bra . Inget bråk och sånt.. Orka. Jag vill bara ha skoj..
Orkar inte dra saker ur andra .. Jag litar på dem.
Sen tänker man efter lite och opss, där kom man på ett o annat.
Litar man för mkt kanske?
Ska duscha nu ..
yes, just live your life

Allmänt | |
#1 - - emma:

vad är det i dom paprikorna?=) köttfärs eller? aldrig ätit det faktiskt...

jahaa så det blir fest idag :) hoppas det blir skoj utan att vissa måste bråka

Jaa jag frågade nu igen .. o han tyckte jeansen.. han behöver inget annat så jaja.. jaa han prova också i thailand.. men hehe heeey viva la vida byxor :) inga satt ju bra på honom..:( hoppas ni får en skööj kväll :)

#2 - - Jonna:

Pussy :) Call me later då! så vi kan ha lite styling ihop ;) inget bråk från min sida ikväll! Pussy

#3 - - emma:

hört rihannas nya album? aaahh så bra låtar.. både hard, hole in my head, russian roulette och den nya rude boy :) Laaaaaaaaw..hela kittet!=)

#4 - - emma:

ja mitt kommer förfallar nu när jag börjar jobba.. man måste ju vara inne hela tiden känns det som :) ska prova farmvill..sen såg jag nånstans att man kunde göra en stad också :)

nee asså ddet finns ett program som man kan fixa till youtube.. så kan man få låtarna..:)det gör om låtarna till mp3 :) så då man hitta exakt alllt. .för allt finns ju på youtube :) sen gör man ju om.. inte laddar ner :) så det är ju så bra..ska se om melodifestivalen kommit ut nu.. den skulle släppas idag :)

#5 - - emma:

hoppas ni får en bra dag.. ska tänka på er extra idag.

Upp